مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 فروردین 1399 ساعت 09:152020-03-22اقتصادي

ضبط و معدوم سازی یک تن مواد خام دامی غیربهداشتی در کهگیلویه و بویراحمد


مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد از ضبط و معدوم سازی بیش از یک تن مواد خام دامی غیربهداشتی در هفته اول طرح تشدید نظارت های بهداشتی دامپزشکی در نوروز99 خبر داد.

- فرشاد حیدری  اظهار کرد: طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی دامپزشکی بر مراکز تولید، توزیع، بسته بندی و عرضه فرآورده های خام دامی در ایام نوروز از 25 اسفندماه آغاز شده و تا 16 فروردین ماه سال 1399 ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: به منظور حفظ سلامت و امنیت غذایی مردم اکیپ های ثابت و سیار نظارت بهداشتی اداره کل دامپزشکی در مرکز استان و شهرستان های کهگیلویه وبویراحمد همزمان با سراسر کشور، ساماندهی و تجهیز شده اند.

فرشاد حیدری  گفت: تعداد 20 اکیپ ثابت و سیار، متشکل از کارشناسان این اداره کل در دو نوبت صبح و عصر به تعداد 60 نفر پرسنل در روز، نظارت های بهداشتی بر عرضه مواد خام دامی را در جای جای استان بر عهده دارند.

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد افزود: در این طرح تمامی اماکن تولید، پخش، بسته بندی، قطعه بندی و عرضه مواد خام دامی شامل کشتارگاه های دام و طیور ،  سردخانه های نگهدارنده مواد پروتیینی، مراکز تولید، نگهداری و عرضه انواع گوشت قرمز و سفید و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضبط و معدوم سازی یک تن مواد خام دامی غیربهداشتی در کهگیلویه و بویراحمد

ضبط و معدوم سازی یک تن مواد خام دامی غیربهداشتی در کهگیلویه و بویراحمد