مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 فروردین 1399 ساعت 09:302020-03-22بين الملل

سیاستمدار یمنی: منصور هادی استعفا دهد/ عدن، دست نیروهای خارجی است


نائب رییس حزب «النهضه» یمن اعلام کرد، اتفاقات اخیر عدن آشوبی عمدی است و امنیت این شهر به دست نیروهای اطلاعاتی خارجی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، علی الاحمدی نائب رییس حزب النهضه یمن و از فعالان جنبش جنوب در تماسی تلفنی با شبکه یمنی بلقیس اعلام کرد، امنیت عدن به دست سران جنگ علیه یمن اداره می شود و آنها افرادی دارند که هر زمانی بخواهند دست به بازداشت اشخاص مورد نظرشان می زنند.

بر اساس این گزارش، الاحمدی افزود : آنچه در عدن در حال اتفاق است آشوبی عمدی است که طرف های ائتلاف به فرماندهی سعودی و نیروهای اطلاعات خارجی در آن دخیل هستند.

  وی ادامه داد، امارات نیروهای موسوم به الحزام الامنی را تشکیل داده تا ابزار سرکوب باشد و به وسیله آنها دست به بازداشت مخالفان سیاست های امارات بزند.

الاحمدی تأکید کرد، سران عدن از دولت مستعفی (عبدربه منصور هادی) فرمانبرداری ندارند و اقدام به دست اندازی علیه اراضی و املاک عمومی و خصوصی می زنند.

وی در ادامه نیروهای شورای انتقالی وابسته به امارات را به بر هم زدن وضعیت امنیتی در عدن و همدستی در اجرای جنایاتی مانند قتل و ربایش متهم کرد.

الاحمدی در پایان از عبد ربه منصور هادی و دولتش خواست استعفا دهند و ناتوانی خود در حمایت از اهالی عدن را اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاستمدار یمنی: منصور هادی استعفا دهد/ عدن، دست نیروهای خارجی است

سیاستمدار یمنی: منصور هادی استعفا دهد/ عدن، دست نیروهای خارجی است