مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 فروردین 1399 ساعت 10:202020-03-22سياسي

در خانه مسافرهای غیرمجاز چه می گذرد؟/ همنشینی با «کرونا»!


ستاد استانی مقابله با کرونا نسبت به تعطیلی مراکز اقامتی، هتل ها و مهمانسراها در استان اقدام کرد اما سوال اینجاست که با خانه مسافرهای غیر مجاز چه باید کرد؟ پدیده ای که البته برخورد با آن نیازمند مشارکت مردمی است.

- خبرگزاری فارس- همدان؛ نوروز 99 نخستین نوروزی بود که اعلام شد لطفاً به همدان سفر نکنید بدون تردید این اتفاق در کل تاریخ پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین نادر است و امیدواریم در سال های آینده نیز هرگز تکرار نشود.

 شیوع کرونا باعث شد مسوولان استان اعلام کنند دروازه های شهر بر روی مسافران بسته است مراکز دیدنی، تفریحی، توریستی و تاریخی تعطیل  و حتی مراکز اقامتی، هتل ها و مهمانسراهای ادارات از پذیرش مسافران منع شدند.

این اقدامات در راستای شکست ویروس کرونا و قطع زنحیره انتقال این بیماری صورت گرفت چراکه تنها راه مقابله با این ویروس قطع شبکه انتقال است در همین حال اعلام شد ورودی همدان بر روی مسافران بسته است.

دقیقا زمانی که همدانی ها در کمال آرامش و با خیال راحت از اینکه اقدامات لازم برای جلوگیری از ورود مسافران به استان انجام شده است، به یکباره با یک توییت مواجه شدند، وزیر ارتباطات در توییتی خبر داد با توجه به مصرف اینترنت همدان بیشترین جذب مسافر از پایتخت را داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در خانه مسافرهای غیرمجاز چه می گذرد؟/ همنشینی با «کرونا»!

در خانه مسافرهای غیرمجاز چه می گذرد؟/ همنشینی با «کرونا»!