مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 فروردین 1399 ساعت 10:502020-03-22پزشكي

«قطع زنجیره انتقال» مؤثرترین راه مقابله با ویروس کرونا است


رییس مرکز بهداشت دزفول با اشاره به شعار «پیشگیری بهتر از درمان است» گفت: مؤثرترین و اساسی ترین راه مقابله با بیماری کووید 19، قطع زنجیره انتقال است.

- دزفول- رییس مرکز بهداشت دزفول با اشاره به شعار پیشگیری بهتر از درمان است گفت: مؤثرترین و اساسی ترین راه مقابله با بیماری کووید 19، قطع زنجیره انتقال است.

رضا پور آیین در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مؤثرترین راه مقابله با ویروس کرونا، توجه به نکات پیشگیرانه و قطع زنجیره انتقال است که در این راستا مردم باید علاوه بر رعایت نکات بهداشتی، از حضور در اماکن شلوغ، تجمعات و دیدوبازدید به شدت پرهیز کنند.

وی افزود: تمامی پرسنل مرکز بهداشت شهرستان دزفول به صورت جهاد گونه و شبانه روزی حتی در ایام تعطیلات نوروزی در حال اجرای طرح بسیج ملی مقابله با کرونا ویروس هستند.

رییس مرکز بهداشت دزفول عنوان کرد: افزایش سطح آگاهی اقشار مختلف جامعه در مورد بیماری کووید 19، راه اندازی مرکز 16 ساعته بیماری های حاد تنفسی، تشدید بازدید از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی و برخورد با متخلفان، بیماری یابی و شناسایی افراد مشکوک به کرونا ویروس و جداسازی آنها از افراد سالم، پیگیری افراد در معرض خطر ابتلاء به کرونا ویروس (سالمندان، مادران باردار، افراد دارای بیماری های زمینه ای)، پیگیری وضعیت بیماران مبتلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«قطع زنجیره انتقال» مؤثرترین راه مقابله با ویروس کرونا است

«قطع زنجیره انتقال» مؤثرترین راه مقابله با ویروس کرونا است