مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 فروردین 1399 ساعت 10:552020-03-22سياسي

اطلاعیه آستان حضرت عبدالعظیم(ع) درباره سنگ مزار همراه سردار سلیمانی


روابط عمومی آستان حضرت عبدالعظیم (ع) درباره گله مادر شهید وحید زمانی نیا، از همراهان سردار شهید قاسم سلیمانی در حادثه ترور، که در یکی از شبکه های تلویزیونی بیان شده بود، - اطلاعیه آستان حضرت عبدالعظیم(ع) درباره سنگ مزار همراه سردار سلیمانی روابط عمومی آستان حضرت عبدالعظیم (ع) درباره گله مادر شهید وحید زمانی نیا، از همراهان سردار شهید قاسم سلیمانی در حادثه ترور، که در یکی از شبکه های تلویزیونی بیان شده بود، اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارس ایسنا، در این اطلاعیه آمده است: در جریان حضور خانواده معظم شهید وحید زمانی نیا در برنامه یکی از کانالهای تلویزیونی، مادر مکرمه ایشان گلایه ای در مورد سنگ مزار آن شهید گرامی بیان نمودند که فارغ از عدم صحت آن، سوژه مناسبی برای برخی از مدعیان طرفداری از شهداء شد.

اگر چه آستان مقدس بر اساس مصداق آنچه از دوست رسد نیکوست! مطلقاً بنا بر پاسخگویی به آن مادر مکرمه دلسوخته را ندارد، لکن از آنجا که برخی از افراد، اصولاً بقاء خود را منوط به خبرسازی و حاشیه پردازی می دانند، ناچار و به منظور تنویر افکار عمومی و استحضار مردم عزیز خاطرنشان می سازد که: 1- اساسا دفن پیکر پاک شهید والامقام آقا وحید زمانی نیا در حرم، قبل از حضور شخص تولیت و خادمین آستان مقدس در منزل آن شهید عزیز به منظور تبریک و تسلیت و مواف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه آستان حضرت عبدالعظیم(ع) درباره سنگ مزار همراه سردار سلیمانی

اطلاعیه آستان حضرت عبدالعظیم(ع) درباره سنگ مزار همراه سردار سلیمانی