مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 فروردین 1399 ساعت 12:502020-03-22سياسي

توقف سفر به شیراز/شهروندان در خانه بمانند


اعضای شورای شیراز با صدور پیامی ضمن قدردانی از متولیان این شهر برای توقف سفرهای زمینی به شیراز، خواستار لغو سفرهای ریلی و هوایی شدند و از شهروندان نیز خواستند به پویش «#در_خانه_بمانیم» بپیوندند.

- ایسنا/فارس اعضای شورای شیراز با صدور پیامی ضمن قدردانی از متولیان این شهر برای توقف سفرهای زمینی به شیراز، خواستار لغو سفرهای ریلی و هوایی شدند و از شهروندان نیز خواستند به پویش #در_خانه_بمانیم بپیوندند.

اعضای شورای اسلامی شهر شیراز که پیش از این طی نامه هایی از مسئولان استان فارس و کشور درخواست کرده بودند که در راستای سلامت شهروندان، موضوع جلوگیری از سفرها را در دستور کار قرار دهند، در پیام دیگری که به مناسبت عید سعید مبعث و تبریک این روز فرخنده، صادر و منتشر شده است، خواستار توقف کامل سفرهای هوایی و ریلی به فارس و شیراز شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شورای شیراز، متن پیام اعضای پارلمان شهری شیراز چنین است؛ به نام خدا با سلام و احترام إِنَّمَا بُعِثْتُ لِأُتَمِّمَ مَکارِمَ الْأَخْلَاقِ؛ به درستی که من برای به کمال رساندن مکارم اخلاق مبعوث شده ام.

بعثت پیامبر رحمت، نبی مکرم اسلام، بزرگ مایه رحمت الهی را به مردم شریف، مهربان و مهمان نواز شیراز، که در شرایط موجود و برای حفظ سلامتی خود و دیگران نمی توانند پذیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف سفر به شیراز/شهروندان در خانه بمانند

توقف سفر به شیراز/شهروندان در خانه بمانند