مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 فروردین 1399 ساعت 14:052020-03-22اجتماعي

خانه مسافرهای غیرمجاز رصد می شوند/ اصناف تعطیل نکنند، پلمب می شوند


معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان همدان گفت: خانه مسافرهای غیرمجاز شناسایی شده و در صورت جذب مسافر اخطار گرفته و یا پلمب می شوند.

- حسین بشری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: به منظور شناسایی خانه مسافرهای غیرمجاز تعداد گشت ها افزایش یافته و شماره تلفن هایی هم برای اطلاع از سوی مردم اعلام شده است.

وی تصریح کرد: برخی از خانه مسافرهای غیرمجاز شناسایی شده اند اما از یکسری خانه مسافرها اطلاعی نداریم که مردم باید گزارش دهند.

معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان همدان با بیان اینکه در گذشته شناسایی خانه مسافرهای غیرمجاز از طریق کارتن به دست ها ممکن بود افزود: در نخستین روزهای تعطیلات نوروزی 10 خانه مسافر که اقدام به جذب مسافر کرده بودند، پلمب شدند.

وی تصریح کرد: گشت های انتظامی نیز تا حد ممکن خانه هایی که به مسافران اجاره داده می شود را رصد می کنند تا مسافری اسکان نداشته باشد اما برخی می گویند مهمان آن خانه هستند و همین موضوع شناسایی را سخت می کند.

بشری خاطرنشان کرد: برخی از خانه ها نیز در مراجعه گشت های انتظامی اعلام می کنند که تا صبح تخلیه کرده و به شهرشان برمی گردند که با این وجود 10 تا 15 مورد تذکر نیز تاکنون داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه مسافرهای غیرمجاز رصد می شوند/ اصناف تعطیل نکنند، پلمب می شوند

خانه مسافرهای غیرمجاز رصد می شوند/ اصناف تعطیل نکنند، پلمب می شوند