مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 فروردین 1399 ساعت 15:302020-03-22سياسي

پیام تسلیت وزیر صمت در پی درگذشت ابوالقاسم شفیعی، رییس انجمن سنگ


وزیر صنعت، معدن و تجارت در پیامی درگذشت حاج ابوالقاسم شفیعی، «عضو هیأت مدیره خانه معدن ایران» و «رییس انجمن سنگ ایران» را تسلیت گفت.

- وزیر صنعت، معدن و تجارت در پیامی درگذشت حاج ابوالقاسم شفیعی، عضو هیأت مدیره خانه معدن ایران و رییس انجمن سنگ ایران را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت صمت، وزیر صنعت، معدن و تجارت در پیامی درگذشت حاج ابوالقاسم شفیعی، عضو هیأت مدیره خانه معدن ایران و رییس انجمن سنگ ایران را تسلیت گفت.

در متن پیام رضا رحمانی آمده است: خانواده محترم مرحوم حاج ابوالقاسم شفیعی (رحمه الله علیه) با سلام خبر درگذشت حاج ابوالقاسم شفیعی، پس از یک عمر تلاش و مجاهدت در عرصه های مختلف اقتصادی کشور و به عنوان یکی از کارآفرینان برتر کشور در حوزه معادن و همچنین به ویژه به عنوان پدر صنعت سنگ ایران که مزین به تخصص و دانش والا و گرانقدر در این حوزه بودند، در کنار منش آن مرحوم در پیشگامی امور خیر، عام المنفعه و حمایت از مستمندان و نیازمندان، موجب تألم و تأثر شدید اینجانب گردید.

بی شک نام بزرگ این مرد با اخلاص، متعهد و البته متخصص در صفحه تاریخ شکوهمند صنعت و معدن ایران برای همیشه ماندگار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت وزیر صمت در پی درگذشت ابوالقاسم شفیعی، رییس انجمن سنگ

پیام تسلیت وزیر صمت در پی درگذشت ابوالقاسم شفیعی، رییس انجمن سنگ