مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 فروردین 1399 ساعت 17:452020-03-22اجتماعي

جگین دوباره خروشید/ راه 54 روستای گافر و پارامون بازهم مسدود شد


عبدالحمید سعدینی امشب در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: بارش شدید باران در مناطق جنوبی استان کرمان و شمال شرقی استان هرمزگان سبب طغیان رودخانه های فصلی در منطقه بشاگرد شده است.

وی افزود: رودخانه جگین نیز طغیان کرده و موجب انسداد مسیر ارتباطی 54 روستا در بخش گافر و پارامون شهرستان بشاگرد شد.

سرپرست مدیریت بحران استانداری هرمزگان با بیان این که شدت بارش ها طی امشب و صبح فردا افزوده خواهد شد، بیان داشت: دستگاه های مرتبط در آماده باش هستند اما مهم ترین مسأله همکاری مردم و نزدیک نشدن به حریم رودخانه ها و پرهیز از عبور از عرض رودخانه های طغیان کرده است چرا که ممکن است شدت سیلاب به حدی باشد که جان افراد را در معرض خطر قرار دهد.

سعدینی اضافه کرد: تردد در محورهای مواصلاتی بشاگرد و جاسک بشدت کاهش یافته ولی با این حال از فرمانداران این دو شهرستان خواسته ایم تا با همکاری عوامل پلیس راه و هلال احمر، آگاهی های لازم به مردم در زمینه جدی بودن بارش ها طی امشب و فردا صبح به مردم داده شود.

وی همچنین گفت: هشدار سازمان هواشناسی در مورد شدت بارش ها در مرکز و شرق هرمزگان طی امشب و فردا تا ظهر جدی است و امیدواریم همه مردم به این هشدارها که طی دو سه روز اخیر از طریق رسانه ها به طور مستمر اعلام شده، توجه داشته باشند و از ترددهای غیرضر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جگین دوباره خروشید/ راه 54 روستای گافر و پارامون بازهم مسدود شد

جگین دوباره خروشید/ راه 54 روستای گافر و پارامون بازهم مسدود شد