مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 03:302020-03-23ورزشي

عادلی: امید ناچیزی برای رسیدن به سکو داریم/ هوای بهاری و تعطیلات عید را دوست دارم


بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان در گفت و گوی نوروزی در مورد اتفاقات سال گذشته لیگ برتر و ایام نوروز سخن گفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، لیگ برتر فوتبال بانوان همچون سال های اخیر میزبان دو تیم از اصفهان است و سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر بانوان شرکت دارند.

تیم فوتبال بانوان سپاهان با عملکرد خوب خود توانست تا پایان هفته هجدهم با مجموع 38 امتیاز رده چهارم جدول رده بندی را از آن خود کند، زردپوشان که هفته های پایانی لیگ را سپری می کنند قطعاً شانسی برای قهرمانی نخواهند داشت.

از همین رو به سراغ فاطمه عادلی بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان رفتیم که حدود 12 سال است فوتبال بازی می کند و از نوجوانی در تیم ملی بوده است؛ گفت و گویی نوروزی را با وی ترتیب دادیم که در ادامه می توانید بخوانید.

فارس: فوتبال بانوان در سالی که گذشت چطور بود؟ عادلی: با وجود رکورد ها و شرایط بهتر فنی بازیکنان لیگ نسبت به سال های گذشته، از لحاظ تبلیغات و دیده شدن افت داشتیم و دلیل اصلی این اتفاق هم جلوگیری از ورود رسانه ها در زمان مسابقاتمان بود؛ در اصفهان به خاطر مسیر نسبتا دور استادیوم مسابقه، حضور بانوان خبرنگار با مشکلاتی همراه بود و عکاسان خانم و آقا را از دست دادیم و فقط برای یک یا 2 بازی عکاس و خبرنگار داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عادلی: امید ناچیزی برای رسیدن به سکو داریم/ هوای بهاری و تعطیلات عید را دوست دارم

عادلی: امید ناچیزی برای رسیدن به سکو داریم/ هوای بهاری و تعطیلات عید را دوست دارم