مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 03:402020-03-23پزشكي

برپایی نقاهتگاه 150 تخت خوابی برای بهبود یافتگان کرونا در تبریز


مسئول نقاهتگاه شهید شفیع زاده از برپایی نقاهتگاه 150 تخت خوابی در بیمارستان شهید محلاتی تبریز برای درمان تکمیلی بیماران کرونایی خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مسئول نقاهتگاه شهید شفیع زاده از برپایی نقاهتگاه 150 تخت خوابی در بیمارستان شهید محلاتی تبریز برای درمان تکمیلی بیماران کرونایی خبر داد.

علی محمدیان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آمادگی بیمارستان شهید محلاتی از اولین لحظات برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کمک رسانی به مردم، اظهار کرد: نقاحتگاه شهید شفیع زاده برای حفاظت از مردم و نیروهای مسلح در آذربایجان شرقی با تمامی امکانات پزشکی و پرسنل مورد نیاز اعم از پزشک متخصص، پرستار و نیروهای کمکی و خدماتی در تاریخ هجدهم اسفند ماه سال گذشته ایجاد شد.

وی اضافه کرد: نقاهتگاه شهید شفیع زاده وابسته به معاونت بهداری نیروی زمینی سپاه و بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شهید محلاتی است.

وی در ادامه از اعزام 52 نفر از پزشکان، پرستاران، نیروهای کمکی و خدماتی و اداری و پشیبانی بیمارستان شهید محلاتی تبریز به بابل خبر داد .

محمدیان، گفت: این گروه از 29 اسفند ماه سال گذشته برای برپایی بیمارستان 120 تختخوابی و ارایه خدمات در آن در بابل مستقر شده اند و این مرکز هم اکنون آماده ارائه خدمات بوده و مسئولیت آن با نیروی زمینی سپاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نقاهتگاه 150 تخت خوابی برای بهبود یافتگان کرونا در تبریز

برپایی نقاهتگاه 150 تخت خوابی برای بهبود یافتگان کرونا در تبریز