مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 04:302020-03-23سياسي

عیدانه با «محمدرضا شرفی خبوشان»: مباحث تئوری چاره ساز جنگ با کرونا نیست


اکنون که در دل واقعه به سر می بریم، مباحث تئوری چاره ساز میدان جنگ نیست.

اکنون بخشی از جامعه در خانه مانده اند،آنان به هر دلیل، - محمدرضا شرفی خبوشان نویسنده و دبیر دوره پیشین جایزه جلال آل احمد در گفت وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس به چند سوال درباره فضای موجود و نوروز پاسخ داد.

بر اساس این گزارش خبوشان در این گفت وگو ابتدا به کرونا این ویروس عالمگیر اشاره کرد و گفت: شما چهار سؤال از من پرسیده اید که همه در مورد منش یا رفتاری است که من در برابر این کرونا ویروس فراگیر ترسناک -سروا ژه های این عبارت را به هم بچسبانید و بخوانید کوفت - انجام می دهم.

از درخانه ماندن و ایّام نوروز و ایّام دعا و مناجات و خاطره و هر چیزی که این وضعیت تازه آن را پدید آورده است سؤال کرده اید.

بله من در خانه مانده ام، خود و خانواده ام را خودخواسته قرنطینه کرده ام، شب چهارشنبه سوری برای ترقه خریدن و ترقه بازی بیرون نرفتم، به خرید عید نرفتم، به مهمانی و دید و بازدید عید نرفتم و با پدر و مادرم دیداری نداشته ام و در همه این لحظه ها دعا را فراموش نکرده ام.

* می شود درخانه نوشت و در خانه به شاگردان درس گفت وی اظهار داشت: البته در خانه ماندن برای من سخت نیست چرا که شغل من نوشتن و درس گفتن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیدانه با «محمدرضا شرفی خبوشان»: مباحث تئوری چاره ساز جنگ با کرونا نیست

عیدانه با «محمدرضا شرفی خبوشان»: مباحث تئوری چاره ساز جنگ با کرونا نیست