مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 05:152020-03-23حوادث

آخرین وضعیت سیل در کرمان؛ نیمی از شهر زهکلوت زیر آب رفته است/آغاز امدادرسانی هوایی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از آغاز امداد هوایی به سیل زدگان جنوب کرمان در شهرستان رودبار جنوب خبر داد و گفت: شهرستان های رودبار جنوب، - رضا فلاح در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمان با بیان اینکه مناطقی از شهرستان های رودبار جنوب، قلعه گنج، منوجان، کهنوج و ریگان درگیر سیل هستند، اظهار داشت: امدادرسانی هلال احمر از دیشب شروع شده است.

مدیرعامل هلال احمر کرمان از امدادرسانی حدود 200 نفر نیروی هلال احمر در مناطق سیل زده استان خبر داد و افزود: امداد هوایی نیز آغاز شده و مناطق رودبار با بحران مواجه هستند و هلال احمر با 20 دستگاه خودروی امدادی در این مناطق فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی مناطق  مسدود است و به محض بازگشایی امدادرسانی شروع می شود، خاطرنشان کرد: اقلام ضروری زیستی و غذایی در رودبار جنوب در حال تخلیه است.

نیمی از شهرستان زهکلوت زیر آب رفت فرماندار رودبار جنوب در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص آخرین وضعیت سیل و بارندگی در شهرستان رودبار اظهار داشت: راه ارتباطی رودبار به سمت زهکلوت و زهکلوت به سمت ایرانشهر و حوزه های روستایی کاملا مسدود است و یازده دهانه پل کاملا شکسته و تخریب شده است.

قانعی ادامه داد: تلفات دامی و کشاورزی بسیار بالایی در اثر این سیل داریم و تمام روستاها و معابر کاملا  دچار آبگرفتگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت سیل در کرمان؛ نیمی از شهر زهکلوت زیر آب رفته است/آغاز امدادرسانی هوایی

آخرین وضعیت سیل در کرمان؛ نیمی از شهر زهکلوت زیر آب رفته است/آغاز امدادرسانی هوایی