مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 05:202020-03-23سياسي

فرصت شرکت زوج های دانشجو در برنامه ویژه ازدواج دانشجویی فراهم شد


دبیر ستاد ازدواج دانشجویی اعلام کرد: زوج های دانشجویی که علاقمند به شرکت در برنامه ویژه پیک عاشقی هستند، فرصت ثبت نام آنها در سایت ازدواج دانشجویی فراهم شده است.

- مهدی غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی گفت: ثبت نام بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی از اواسط آذرماه سال 98 در سایت ستاد ازدواج دانشجویی آغاز شد و طرح ملی همسفر تا بهشت برای زوج هایی که ثبت نام کرده بودند از 10 دی ماه 98 فعال شد.

وی با بیان اینکه بیش از 19 هزار زوج دانشجو در سایت ستاد ازدواج دانشجویی ثبت نام کردند، ادامه داد: پیش بینی می کنیم 15 الی 16 هزار زوج در طرح ملی همسفر تا بهشت شرکت کنند، در طول 10 دی ماه تا اوایل اسفند، 18 کاروان تحت پوشش 8 هزار زوج به مشهد مقدس مشرف شدند اما به دلیل شیوع ویروس کرونا تشرف زوج های دانشجو به مشهد مقدس متوقف شد.

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی ادامه داد: ستاد برای ایام تعطیلات نوروز برنامه پیک عاشقی را پیش بینی کرده است که تا 15 فرودین 99 ادامه خواهد داشت این برنامه 4 محور دارد و زوج هایی که از سال 93 درسایت ازدواج دانشجویی ثبت نام کرده اند فرصت شرکت دراین برنامه پیک عاشقی را دارند.

غلامی افزود: دراین برنامه، یک مسابقه به صورت هفته ای برگزار می شود، هر هفته سه فایل تصویری و آموزشی روی اپلیکیشن و سایت س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت شرکت زوج های دانشجو در برنامه ویژه ازدواج دانشجویی فراهم شد

فرصت شرکت زوج های دانشجو در برنامه ویژه ازدواج دانشجویی فراهم شد