مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 05:352020-03-23اقتصادي

به دنبال حمل و نقل چند وجهی و گسترش سرمایه های متمرکز در بندرشهیدرجایی هستیم


مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اجرای طرح الکترونیکی کردن و هوشمندسازی تردد کامیون ها در بندر شهید رجایی با هدف توزیع عادلانه بار را یکی از مهمترین دستاوردهای سال گذشته و تقویت حمل و نقل به منظور گسترش سرمایه های متمرکز را مولفه مهم سال جهش تولید عنوان کرد.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اجرای طرح الکترونیکی کردن و هوشمندسازی تردد کامیون ها در بندر شهید رجایی با هدف توزیع عادلانه بار را یکی از مهمترین دستاوردهای سال گذشته و تقویت حمل و نقل به منظور گسترش سرمایه های متمرکز را مولفه مهم سال جهش تولید عنوان کرد.

اله مراد عفیفی پور در گفت و گو با ایسنا، یکی از اقدامات مهم و موثر سال گذشته ( رونق تولید )را اجرای طرحی موسوم به کنترل دسترسی ( (Access Control)عنوان کرد و اظهار داشت: این طرح با هدف ساماندهی و نظم دهی ترددها به مجتمع بندری شهیدرجایی و هوشمند سازی دروازه های ورودی منطقه ویژه اقتصادی، طراحی، استقرار و اجرا شد.

وی افزود: در همین راستا و بنا به دستور وزیر راه و شهرسازی با هدف توزیع عادلانه بار، استفاده از این زیر ساخت در دستور کار قرار گرفت که با موفقیت عملیاتی و اجرا شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطرنشان کرد: در قالب گام نخست طرح الکترونیکی کردن روند ورود و خروج کامیون ها، طی سال گذشته جلسات متع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال حمل و نقل چند وجهی و گسترش سرمایه های متمرکز در بندرشهیدرجایی هستیم

به دنبال حمل و نقل چند وجهی و گسترش سرمایه های متمرکز در بندرشهیدرجایی هستیم