مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 05:352020-03-23پزشكي

مدارک مورد نیاز برای دریافت خدمات در مراکز پزشکی قانونی


در معاینات پزشکی برای مصدومین ناشی از نزاع و تصادف، معاینات و آزمایشات استخدامی، معاینه جسد و صدور جواز دفن، صدور مجوز سقط درمانی چه مدارکی برای دریافت خدمت از پزشکی قانونی مورد نیاز است؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی فارس، اگر خدای نکرده در زندگی روزمره پای تان به یک درگیری و نزاع باز شود یا خدای نکرده تصادفی کنید که خودتان یا همراهانتان مصدوم شوند یکی از آن جاهایی که پایتان به آن باز می شود سازمان پزشکی قانونی است.

اما برای رفتن به این سازمان و معاینه و خلاصه انجام کارتان باید مدارکی به همراه داشته باشید تا به شما خدمات مورد نیازتان ارائه شود.

در زیر این مدارک را بر حسب نوع معاینه و خدمت ارائه شده می خوانید.

معاینات پزشکی برای مصدومین ناشی از نزاع و تصادف:  نامه از مراجع قضایی یا کلانتری ها، کارت شناسایی معتبر یا دو قطعه عکس تمام رخ، پرداخت مبلغی برای تشکیل پرونده، در صورت تعیین نقص عضو و ارش، پرداخت مبلغ معاینه بر بالین بیمار: نامه از مراجع قضایی، دو قطعه عکس تمام رخ، شناسنامه و تصویر از صفحه اول آن، کروکی محل معاینه، پرداخت مبلغ معاینات روانپزشکی: نامه از مراجع قضایی، دو قطعه عکس تمام رخ، کارت شناسایی معتبر، پرداخت مبلغ معاینات از کار افتادگی: نامه از مراجع قضایی، دو قطعه عکس تمام رخ، کارت شناسایی معتبر، پرداخت مبلغ ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارک مورد نیاز برای دریافت خدمات در مراکز پزشکی قانونی

مدارک مورد نیاز برای دریافت خدمات در مراکز پزشکی قانونی