مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 05:452020-03-23سياسي

بودجه اصفهان نسبت به سال گذشته وضع بهتری ندارد


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: استان اصفهان همچنان از این که نسبت به درآمدش بودجه کمتری دارد، رنج می برد و متأسفانه در لایحه بودجه 99 نیز نتوانستیم این مسئله را رفع کنیم، - حمیدرضا فولادگر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، پیرامون بودجه 99 اظهار داشت: بودجه 99 در شرایطی ارائه شد که لایحه آن با انتقادات فراوانی در مجلس روبه رو بود، به نحوی که در کمیسیون تلفیق به سختی رأی آورد و در صحن علنی مجلس نیز رد شد.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 99 مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آیین نامه مجلس در این حالت صراحت نداشت و نهایتا با مشورت در جلسه غیرعلنی قرار بر این شد که به کمیسیون تلفیق بازگشته تا مشکلاتش برطرف شود.

وی ادامه داد: در این زمان با شیوع کرونا در کشور و با توجه به سرایت این بیماری به چند نفر از نمایندگان و تأکید صریح ستاد ملی کرونا و شورای عالی امنیت ملی مبنی بر عدم تشکیل جلسات مجلس، نهایتا تصمیم بر این شد که جلسات مجلس تشکیل نشود.

فولادگر افزود: وقتی اصلاحات در کمیسیون تلفیق انجام شد امکان ارائه آن به صحن علنی مجلس وجود نداشت و به همین دلیل با حکم حکومتی مقام معظم رهبری، گزارش کمیسیون تلفیق به عنوان گزارش مجلس به شورای نگهبان رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه اصفهان نسبت به سال گذشته وضع بهتری ندارد

بودجه اصفهان نسبت به سال گذشته وضع بهتری ندارد