مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 05:552020-03-23پزشكي

به ازای هر 100 هزار همدانی 14 نفر کرونایی هستند


رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از غربالگری فعال مردم استان خبر داد و گفت: تاکنون حدود 26 درصد جمعیت استان معادل 434 هزار نفر مورد غربالگری قرار گرفته اند.

- دکتر رشید حیدری مقدم شامگاه یکشنبه 3 فروردین در گفتگوی ویژه خبری صدا و سیمای مرکز همدان ضمن تبریک سال نو و عید بزرگ مبعث پیامبر خاتم(ص) اظهار کرد: تا امروز عصر 316هزار و 500 نفر در تمام دنیا به کرونا ویروس مبتلا شده اند که از این تعداد، 13 هزار و 600نفر فوت شده اند و 189 کشور دنیا با این ویروس درگیر هستند.

وی به ابتلای 21 هزار و 638 نفر در کشور به کروناویروس اشاره و بیان کرد: متأسفانه تاکنون 1685 نفر از افراد مبتلا جان خود را از دست داده اند و نکته درخور توجه در این رابطه این است که آمار کل فوتی های کشور ما معادل آمار دو روز فوت در اثر کروناویروس در کشور ایتالیا بوده و این نشانگر توان بالا و بروز و ظهور قدرت بهداشت و درمان کشور در این عرصه است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا تصریح کرد: در استان همدان از ابتدای شیوع این ویروس در کشور چین که از اول بهمن ماه اتفاق افتاده بود، طی هماهنگی با استاندار و برنامه ریزی برای شیوع احتمالی، پشتیبانی های مطلوبی انجام شد و آموزش های لازم از خانه بهداشت ها گرفته تا مراکز بهداشتی درمانی و پایگاه های سلامت به کارکنان بهداشت و درمان ارائه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به ازای هر 100 هزار همدانی 14 نفر کرونایی هستند

به ازای هر 100 هزار همدانی 14 نفر کرونایی هستند