مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 06:152020-03-23اجتماعي

نشیب و فرازهای سفر به عتبات در سال 98/ هزینه ویزا را برداشتند، اما راه بسته شد!


در کنار اتفاقات خوب همچون حذف هزینه ویزا و حضور چشمگیر ایرانیان در پیاده روی اربعین، سفر به عتبات در سال گذشته با روزهای سختی همچون توقف این سفر معنوی و خالی شدن حرم ها از زائر نیز همراه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، سفر به عتبات از جمله وظایف سازمان حج و زیارت است که این سازمان نیز زیر نظر وزارت ارشاد فعالیت می کند.

ویزای عراق برای ایرانیان رایگان شد سال گذشته در حوزه عتبات شاهد فراز و نشیب های زیادی بودیم به طوری که پس از سفر روحانی به عراق، با مذاکرات مسؤولان دو کشور ویزای عراق حذف شد و از 20 فروردین ماه ویزای عراق برای زائران و مسافران رایگان شد که این خبر مسرت بخش موجب خوشحالی بسیاری از عاشقان حسینی شد.

البته به گفته مرتضی آقایی، مدیرکل وقت عتبات سازمان حج و زیارت، حذف هزینه ویزا به معنای برداشته شدن ویزا نیست، بلکه تمام زائران و مسافران باید برای سفر به عتبات ویزا بگیرند، اما هزینه ای بابت آن دریافت نمی شود.

سال گذشته در حوزه عتبات شاهد فراز و نشیب های زیادی بودیم؛ طوری که پس از سفر روحانی به عراق با مذاکرات مسؤولان ایران و عراق، در ایام نوروز خبر حذف هزینه ویزای عراق موجب خوشحالی بسیاری از عاشقان حسینی شد که با هماهنگی های انجام شده از 20 فروردین ماه ویزای عراق رایگان شد و تمام زائران بدون پرداخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشیب و فرازهای سفر به عتبات در سال 98/ هزینه ویزا را برداشتند، اما راه بسته شد!

نشیب و فرازهای سفر به عتبات در سال 98/ هزینه ویزا را برداشتند، اما راه بسته شد!