مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 08:002020-03-23فرهنگي

مسابقه ادبی «ویروس کرونا قرنطینه خودخواسته» برگزار می شود


مسابقه ادبی «ویروس کرونا قرنطینه خودخواسته» توسط مدرسه داستان نویسی حیرت شیراز و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار می شود.

- شیراز- مسابقه ادبی ویروس کرونا قرنطینه خودخواسته توسط مدرسه داستان نویسی حیرت شیراز و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار می شود.

دبیر اجرایی مسابقه ویروس کرونا قرنطینه خود خواسته در گفت و گو با خبرنگار مهر ، هدف اصلی برگزاری آن را نیل به هدف مطالعه و نگارش دانست و عنوان کرد: کمبود مطالعه در جامعه بیش از هر زمان دیگری باید جبران شود.

نوید جعفری اضافه کرد: از سوی دیگر خاطره نویسی و شرح حال نویسی به عنوان یکی از گونه های ادبی همواره مورد توجه جامعه ایرانی بوده و آثار به جای مانده از گذشته است که می تواند امروز نسبت به گذشته به ما آگاهی دهد.

وی ادامه داد: همانطور که دست نوشته ها و خاطرات روزانه امثال اعتماد السلطنه و یا شرح حال نویسی گذشتگان امروزه ما را با دنیای قرن ها قبل آشنا می کند و یا خاطرات مصطفی فرزانه از صادق هدایت که امروزه گنجینه گران بهایی برای شناخت هر چه بهتر اوست و گاهی افسوس می خوریم چرا در مورد آدم هایی مثل حافظ چنین اطلاعات موثق و شخصی در دست نداریم به همین دلیل تصمیم گرفتیم این مسابقه در این دوران که به واسطه کرونا مردم ما وقت آزاد بیشتری دارند برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه ادبی «ویروس کرونا قرنطینه خودخواسته» برگزار می شود

مسابقه ادبی «ویروس کرونا قرنطینه خودخواسته» برگزار می شود