مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 08:302020-03-23پزشكي

شهادت یکی از پرسنل بهداشت و درمان چهارمحال و بختیاری


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از شهادت یکی از پرسنل کادر بهداشت و درمان استان بر اثر ابتلا به کووید19 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، مجید شیرانی صبح امروز در حاشیه جلسه ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا از شهادت یکی از پرسنل کادر بهداشت و درمان استان خبر داد و گفت: در شب گذشته متاسفانه یکی از همکاران خدوم و فداکارمان به دلیل بیماری کرونا درگذشت که امیدواریم روح این پرسنل خدوم و فداکار با همه شهدای راه خدمت محشور شده و یقینا در جوار رحمت حضرت دوست قرین آرامش خواهد بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا این همکار گرانقدر شهید راه خدمت محسوب می شود و خواستار هماهنگی های لازم برای تشییع پیکر و خاکسپاری ایشان توسط ارگان های مسؤول هستیم.

اقبال عباسی نیز در این باره گفت: از طرف کل پرسنل استانداری و مردم چهارمحال و بختیاری فوت این عزیز را که در آزمایشگاه شبانه روزی تلاش کرده و در نهایت جان خودش را از دست داده تسلیت عرض می کنیم؛ این مسئله مسئولیت ما را در قبال حفظ سلامتی جامعه سنگین تر خواهد کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: پس از ارائه مستندات دانشگاه علومپزشکی ایشان شهید راه خدمت محسوب می شوند و در قطعه شهدای شهر با رعایت پروتکل های بهداشتی به خاک سپرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت یکی از پرسنل بهداشت و درمان چهارمحال و بختیاری

شهادت یکی از پرسنل بهداشت و درمان چهارمحال و بختیاری