مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 08:352020-03-23اقتصادي

مرز پروز خان برای فعالیت های تجاری باز است


مرز رسمی پروز خان باز است و فعالیت های تجاری ادامه دارد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از گمرک ایران، مسلم احمدی نصر با اشاره به اینکه مرز رسمی پروز خان باز است و فعالیت های تجاری ادامه دارد، اظهارداشت: این مرز بین المللی به منظور صادرات و مبادلات تجاری با عراق به صورت شبانه روزی فعال و اقدام های بهداشتی برای مقابله باویروس کرونا در این مرز نیز به طور مستمر انجام می شود.

وی گفت: اقدام های بهداشتی و گندزدایی محیط مرز روزانه با همکاری پایانه پرویزخان و هنگ مرزی،شرکت تعاونی مصرف کارکنان گمرک و سایر ارگان های مستقر در مرز این مرز انجام می شود.

وی اظهار داشت: اداره کل گمرکات استان کرمانشاه وگمرک پرویزخان اقدام به تهیه مواد گندزدایی کرده و بخشی را به پایانه پرویزخان، شهرداری قصرشیرین و سایر ارگان های متقاضی برای انجام گندزدایی در مرز و شهرستان و روستاهای اطراف قرار داده است و امروز نیز همه کامیون های حامل کالا در پارکینگ ها قبل از مرز و مسیر کمربندی و جاده های منتهی به مرز، برای خروج از کشور به محوطه مرزی گمرک هدایت و پس از انجام تشریفات خارج شدند.

مدیرکل گمرک مرز رسمی پرویزخان گفت: گمرک برای کاهش مراجعه کنندگان حضوری اقدام به راه اندازی سامانه ثبت نامه و درخواست و پیگیری مکاتبات از طریق پورتال گمرک جمهوری اسلامی ایران ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرز پروز خان برای فعالیت های تجاری باز است

مرز پروز خان برای فعالیت های تجاری باز است