مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 08:502020-03-23اجتماعي

هوای کردستان تا روز چهارشنبه پایدار است


کارشناس هواشناسی استان کردستان با بیان اینکه دمای شبانه و صبحگاهی کاهش می یابد گفت: هوای استان طی امروز تا صبح چهارشنبه پایدار پیش بینی می شود.

- ایسنا/کردستان کارشناس هواشناسی استان کردستان با بیان اینکه دمای شبانه و صبحگاهی کاهش می یابد گفت: هوای استان طی امروز تا صبح چهارشنبه پایدار پیش بینی می شود.

خبات قمری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به بررسی نقشه ها و مدل های هواشناسی اظهار کرد: هوای استان طی امروز تا صبح چهارشنبه پایدار بوده و در این مدت کاهش دمای شبانه و صبحگاهی و در بعد از ظهرها وزش باد و افزایش ابر پدیده های حائز اهمیت هستند.

وی افزود: برای روزهای چهارشنبه تا جمعه در ساعات بعد از ظهر در نیمه غربی و نواحی مرکزی استان، همراه با افزایش پوشش ابر شاهد رگبار پراکنده باران با احتمال رعدو برق و وزش باد گاهی شدید خواهیم بود، در دیگر نواحی استان بارش ها به صورت ضعیف و احتمالی پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی استان کردستان در پایان یادآور شد: از لحاظ دمایی نیز با توجه به پایداری نسبی هوا تا روز چهارشنبه شرایط یخبندان شبانه و صبحگاهی (به ویژه صبح سه شنبه) در اکثر نقاط استان ادامه داشته و دماهای حداکثر تا روز چهارشنبه رو به افزایش خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای کردستان تا روز چهارشنبه پایدار است

هوای کردستان تا روز چهارشنبه پایدار است