مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 09:102020-03-23اجتماعي

استقرار اکیپهای سیار ستاد کنترل وپیشگیری از کرونا در ورودی دهاقان


فرماندار دهاقان از استقرار اکیپ های سیار ستاد کنترل وپیشگیری از کرونا در ورودی دهاقان خبر داد و گفت: مردم تا پایان بحران کرونا ضمن رعایت نکات بهداشتی و خود مراقبتی در منزل بمانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، با شیوع کرونا در کشورمان و براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا؛ مبادی ورودی و خروجی شهرها، فرودگاه ها، ایستگاه های راه آهن و پایانه ها کنترل می شود و در صورت مشاهده علائم اولیه از تردد جلوگیری خواهد شد.

امروز فرماندار شهرستان دهاقان به اتفاق مسئولین مربوطه از ورودی وخروجی محورهای های منتهی به شهرستان بازدید کردند و چگونگی رفت وآمدها وکنترل اتومبیل ها توسط کارکنان هلال احمر شهرستان در جهت پیشگیری از مبتلا شدن مردم به کرونا ویروس وهمچنین تب سنجی افراد در این نقاط را مورد بررسی قرار دادند.

در این بازدید علی اصغر قاسمیان از زحمات های شبانه روزی نیروهای نظامی و انتظامی، امدادگران و بسیجیان که در این هوای سرد و سوزناک جهت تب سنجی و کنترل ورود مسافران به این شهرستان به منظور سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بعنوان جهادگران سلامت تلاش می کنند تقدیر و تشکر نمود.

وی در حاشیه این بازدید با اعلام استقرار اکیپهای سیار ستاد کنترل وپیشگیری از کرونا در ورودی دهاقان گفت: از مردم می خواهیم ضمن مسافرت نرفتن تا پایان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار اکیپهای سیار ستاد کنترل وپیشگیری از کرونا در ورودی دهاقان

استقرار اکیپهای سیار ستاد کنترل وپیشگیری از کرونا در ورودی دهاقان