مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 09:502020-03-23سياسي

باز باران با ترانه، آیا سیلاب آید به خانه؟


اینجا با اولین قطرات باران، وقتی کودکان شعر باز باران با ترانه را بر لب هایشان جاری می کنند، بزرگتر ها به فکر فرو می روند و با خویشتن زمزمه می کنند که آیا باید در انتظار سیلاب دیگری باشند؟ یا همه چیز به جان گرفتن و سبز شدن زمین های تفدیده خوزستان ختم خواهد شد؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، باران، آن رحمت بی انتهای الهی که زمین خشک را پس از مُردن جان می بخشد و دانه را پس از خفتن می رویاند پس از خاطره ی تلخ سیلاب فروردین 98 حالا به واهمه ای تبدیل شده که همه از نتایج پایانی آن در اضطراب اند.

اینجا با اولین قطرات باران، وقتی کودکان شعر باز باران با ترانه را بر لب هایشان جاری می کنند، بزرگتر ها به فکر فرو می روند و با خویشتن زمزمه می کنند که آیا باید در انتظار سیلاب دیگری باشند؟ یا همه چیز به جان گرفتن و سبز شدن زمین های تفدیده خوزستان ختم خواهد شد؟ مسؤولین کشوری نیز از اهمیت آمادگی برای مواجهه با بحران سیلاب احتمالی می گویند و برخی مسؤولان استانی از نترسید، خبری نیست! حال باید دید که سدهای خوزستان تا کجا بر این اظهارات مُهر تایید خواهند زد.

احتمال سیلاب سیف الله آقابیگی،مدیر کل دفتر مدیریت بحران شرکت مدیریت منابع آب ایران با بیان اینکه بارش ها در روزهای ابتدایی سال طبق پیش بینی های انجام شده از سوی سازمان هواشناسی بیش از حد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باز باران با ترانه، آیا سیلاب آید به خانه؟

باز باران با ترانه، آیا سیلاب آید به خانه؟