مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 10:502020-03-23اقتصادي

تعطیلی بازار مرند تا 15 فروردین ماه ابلاغ شد


معاون استاندار آذربایجان شرقی، تعطیلی بازار مرند تا 15 فروردین ماه را ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داود گرشاسبی ظهر امروز در جلسه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان مرند با بیان اینکه تا به امروز بیش از 85 درصد جمعیت شهرستان غربالگری شده اند، گفت: 214 هزار و 319 نفر از مردم شهرستان مرند تا به امروز در سامانه هوشمند ثبت نام کرده و وضعیت آنها ثبت شده است.

وی ادامه داد: نیروهای بسیج و شبکه بهداشت شهرستان مرند با به کارگیری تمامی توانایی خود تمام افراد شهرستان را غربالگری خواهند کرد.

فرماندار مرند ضمن تشکر و قدردانی از تمامی خیرین، مسئولین مرندی در تهران و اتاق اصناف شهرستان، از خرید تعدادی اقلام بهداشتی خبر داد و افزود: 10 هزار بطری 500 سی سی محلول ضدعفونی کننده دست، 10 هزار عدد ژل ضدعفونی کننده دست، 25 هزار عدد ماسک و 30 هزار بسته دستکش برای مصرف کادر درمان و مردم شهرستان خریداری شده است.

وی ادامه داد: اقلام بهداشتی با همکاری کمیته اقتصادی استان و شهرستان و اداره صمت از طریق داروخانه ها، صنوف تجهیزات پزشکی و حتی سوپرمارکت ها توزیع خواهد شد.

فرماندار شهرستان مرند همچنین تعطیلی کلیه بازارها، مجتمع های تجاری و ورزشی، سفره خانه ها و چایخانه های شهرستان تا تاریخ 15 فروردین ماه سال جاری را ابلاغ کرد و گفت: از امروز 4 فروردین ماه فقط فروشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی بازار مرند تا 15 فروردین ماه ابلاغ شد

تعطیلی بازار مرند تا 15 فروردین ماه ابلاغ شد