مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 11:252020-03-23سياسي

برخورد یا صنوفی که مصوبات ستاد را اجرا نکنند/ 23 هزار گشت انتظامی در کشور


معاون هماهنگ کننده ناجا وی با اشاره به تعطیلی اصناف، گفت: صنوف تاکنون همکاری خوبی را با پلیس انجام داده اند و ادامه فعالیت های اصناف نیز بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا صورت می پذیرد که در صورت تخلف از موارد اعلامی با متخلفان برخورد خواهد شد.

- معاون هماهنگ کننده ناجا وی با اشاره به تعطیلی اصناف، گفت: صنوف تاکنون همکاری خوبی را با پلیس انجام داده اند و ادامه فعالیت های اصناف نیز بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا صورت می پذیرد که در صورت تخلف از موارد اعلامی با متخلفان برخورد خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محمد علی نوری نژاد در حاشیه بازدید از یگان های انتظامی غرب استان تهران با تشکر از همکاری خوب مردم در خصوص عدم تردد در سطح جاده ها و شهرها، گفت: نیروی انتظامی برابر مصوبات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا تمام وظایف محوله را به خوبی و به صورت جهادی انجام داده است.

وی افزود: برابر برنامه ریزی های انجام شده، نیروی انتظامی 120 هزار نفر را در دو شیفت در قالب واحدهای گشت خودرویی، موتوری و پیاده به کارگیری کرده که از این تعداد 23 هزار گشت در کل کشور وظیفه تامین سلامت، امنیت و آسایش مردم را دارند.

معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به اینکه در راستای مبارزه با ویروس کرونا موفقیت های خوبی حاصل شده است، گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون 55


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد یا صنوفی که مصوبات ستاد را اجرا نکنند/ 23 هزار گشت انتظامی در کشور

برخورد یا صنوفی که مصوبات ستاد را اجرا نکنند/ 23 هزار گشت انتظامی در کشور