مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 11:452020-03-23پزشكي

توزیع 100 هزار وعده غذای متبرک امام رضا (ع) در بیمارستان های کشور


مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی از برنامه اطعام در همه بیمارستان‎های درگیر کرونا با 100 هزار وعده غذای متبرک، اهدای 50 هزار بسته تبرکی ویژه کادر درمانی و خدمت رسانی بیش از دو هزار و 750 خادمیار در سراسر کشور خبر داد.

- محمدحسین استادآقا، مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی درخصوص کیفیت خدمات رسانی بنیاد کرامت رضوی در آغاز سال نو و کمک به روند درمان بیماران کرونایی کشور، اظهار کرد: فعالیت های اصلی این بنیاد غالباً در دو محور حمایت از مدافعان سلامت به ویژه در 10 استان درگیر بیماری کرونا و نیز ساماندهی گروه های جهادی خلاصه می شود.

وی افزود: فعالیت گروه های جهادی اعم از حوزوی و دیگران از طریق ارتباط گرفتن با دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان ها هماهنگ شده است.

اجرای برنامه هایی از قبیل همیار سلامت را با محوریت کمک به بیمارستان ها و کادر سلامت، کمک به تغسیل بیماران فوت شده، ضدعفونی و پاکسازی معابر عمومی و نیز استقرار در پمپ بنزین ها برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری از طریق دست زدن رانندگان به نازل ها با کمک نیروهای خادمیار استانی در حال انجام است.

استادآقا با اشاره به طرح نسیم مهر رضوی با هدف قدردانی از تلاش بی وقفه کادر درمانی کشور ادامه داد: به دستور تولیت آستان قدس رضوی، در همه بیمارستان های کشور که بیماران کرونایی را پذیرش کرده اند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 100 هزار وعده غذای متبرک امام رضا (ع) در بیمارستان های کشور

توزیع 100 هزار وعده غذای متبرک امام رضا (ع) در بیمارستان های کشور