مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 12:202020-03-23اجتماعي

الزام تردد با زنجیرچرخ در 3 گردنه استان/لغزندگی محورهای استان


رییس پلیس راه استان با اشاره به ورود سامانه بارشی و بارش برف و باران در برخی نقاط استان گفت: تمامی مسیرهای تردد در این استان باز ولی لغزنده است.

- ایسنا/سمنان رییس پلیس راه استان با اشاره به ورود سامانه بارشی و بارش برف و باران در برخی نقاط استان گفت: تمامی مسیرهای تردد در این استان باز ولی لغزنده است.

سرهنگ تقی کبیری در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی و بارش برف و باران در برخی نقاط استان، سطح جاده ها خیس و لغزنده بوده و تردد در گردنه ها و محورهای کوهستانی فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت محورهای مواصلاتی در سطح استان افزود: در حال حاضر محور جندق_معلمان و دامغان_ شاهرود بارندگی باران و آبگرفتگی معابر را شاهد هستیم.

سرهنگ کبیری ادامه داد: گردنه بشم در محور فیرزکوه و گردنه آهوان در محور دامغان و مسیر تردد در محور شهمیرزاد به کیاسر همراه باد و بوران بوده و تردد از این مسیرها فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی محور شاهرود_ توسکستان (آزادشهر) را هم اکنون همراه با بارش برف عنوان کرد و گفت: در محور گرمسار نیز شاهد بارندگی باران و لغزندگی جاده ها هستیم.

رییس پلیس راه استان سمنان با تاکید بر پیوستن کلیه هموطنان به پویش ملی در خانه بمانیم گفت: با توجه به لغزنده بودن سطح راه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام تردد با زنجیرچرخ در 3 گردنه استان/لغزندگی محورهای استان

الزام تردد با زنجیرچرخ در 3 گردنه استان/لغزندگی محورهای استان