مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 12:402020-03-23پزشكي

روزهای پایانی اسفند آمار مبتلایان به کرونا را در همدان افزایش داد


رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان با بیان اینکه روزهای 25 تا 28 اسفندماه میانگین آمار مبتلایان به کرونا در استان همدان را از 20 عبور داد، - گفت: تراکم جمعیتی به افزایش آمار دامن زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رشید حیدری مقدم بعدازظهر دوشنبه در صحن شورای شهر همدان با بیان اینکه بیماری کرونا اپیدمی جدی در سطح دنیا ایجاد کرده است، گفت: کادر بهداشتی درمانی بسیار هوشمند و با تمام توان کار می کنند و از زندگی خود و خانواده مایه گذاشته اند تا مردم در آرامش باشند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان با بیان اینکه لباس قرنطینه پرستاران جهنم به معنای واقعی است چرا که در 8 ساعت شیفت کاری آن را به تن دارند، گفت: مردم باید متوجه باشند افرادی که از زندگی خود مایه می گذارند را قدر بدانیم چرا که سربازان ما در خط مقدم جبهه سلامت هستند.

حیدری مقدم با بیان اینکه سیستم درمانی کشور موفق عمل کرده و طبق پروتکل موجود باید 3 درصد آمار مبتلایان کشور با توجه به جمعیت استان همدان به همدان اختصاص داشته باشد که این آمار 669 نفر بیمار مبتلای مثبت کرونا برای استان همدان را در بر می گیرد، گفت: در حال حاضر 243 نفر در استان همدان کرونا مثبت هستند و این در حالی است که همدان با استان هایی که درگیری بیشتری با این بیماری دارند همسایه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای پایانی اسفند آمار مبتلایان به کرونا را در همدان افزایش داد

روزهای پایانی اسفند آمار مبتلایان به کرونا را در همدان افزایش داد