مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 12:452020-03-23اقتصادي

اعطای کمک های بازرگانان هرمزگان به بخش درمان


دبیر کل اتاق بازرگانی بندرعباس از وصول و توزیع اقلام بهداشتی و کمکی در مبحث مقابله با بیماری کرونا برای مراکز درمانی و بیمارستانی با کمک فعالان اقتصادی و پیگیری این اتاق خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، پیام رضایی با بیان اینکه در شرایط کنونی کشور که پروازها و امور پستی با محدودیت روبرو شده است، سرانجام موفق شدیم اقلام درخواستی بازرگانان،  تولیدکنندگان و واحدهای اقتصادی استان را  از تهران با پیگیری های مستمر جناب آقای محمدرضا صفا ریاست اتاق بازرگانی بندرعباس وصول کنیم و تمام این اقلام آماده توزیع به مراکز درمانی استان هستند.

وی ادامه داد: این اقلام که به درخواست ریاست اتاق بازرگانی بندرعباس و تلاش شبانه روزی وی تامین شده شامل شیلد محافظ صورت، دستکش، عینک یک بار مصرف، کلاه یک بار مصرف، لباس یک بار مصرف و ماسک می باشد.

این در حالی است که اتاق بازرگانی بندرعباس از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون در چندین مرحله اقلام مورد نیاز به بیمارستان ها و مراکز درمانی استان را با کمک های نقدی فعالان اقتصادی اعطا کرده است که علاوه بر آن بازرگانان در قشم و لنگه و سایر شهرستان ها نیز اقلام مورد نیاز کادر درمان را تامین و اهدا کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای کمک های بازرگانان هرمزگان به بخش درمان

اعطای کمک های بازرگانان هرمزگان به بخش درمان