مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 14:052020-03-23سياسي

258 شکایت از خانه های مسافر در چهارمحال و بختیاری ثبت شد


فرجام سمیعی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: این تعداد شکایت از 25 اسفندماه 98 تاکنون ثبت شده است.

وی افزود: پس از بررسی این شکایت ها، یک ویلا در شهرستان سامان و 4 خانه مسافر در شهرستان کوهرنگ پلمب و مجوز دو دفتر متخلف اطلاع رسانی گردشگری و رزرواسیون اماکن اقامتی در شهرکرد لغو شد.

سمیعی، به تلاش برای جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا در جامعه اشاره و تصریح کرد: در این راستا تمامی 22 دفتر اطلاع رسانی گردشگری و رزرواسیون اماکن اقامتی دارای مجوز چهارمحال و بختیاری ضمن تعطیلی این مراکز باید نسبت به حذف و امحای تبلیغات میدانی خود و پرهیز از هرگونه تبلیغات دیگر تا اطلاع بعدی اقدام کنند.

وی یادآور شد: مردم چهارمحال و بختیاری می توانند شکایت ها و گزارش های خود را با شماره تلفن های 03833349760 در میان بگذارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، ویروس جدید کرونا کووید 19 نام دارد، این ویروس اکنون به بسیاری از کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشت تا در مورد بهداشت جهانی؛ وضعیت فوق العاده اعلام کند.

شست وشوی دست ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن های مکرر و لغو سفرهای غیرضروری و اجتماعات، نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

258 شکایت از خانه های مسافر در چهارمحال و بختیاری ثبت شد

258 شکایت از خانه های مسافر در چهارمحال و بختیاری ثبت شد