مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 14:052020-03-23سياسي

رییس جمهوری: همه قومیت ها دست در دست هم کرونا را شکست می دهیم


رییس جمهوری در این ویدیو کنفرانس که در واحد تولیدی سیران یکتا دوشان سنندج با حضور مسوولان این استان برگزار شد، از آخرین وضعیت کردستان و اقدامات انجام شده در این استان برای مقابله با ویروس کرونا اطلاع پیدا کردند.

دکتر روحانی در این ارتباط تصویری گفت: همه قومیت ها از فارس، کُرد و ترک، بلوچ، عرب و سایر اقوام ایرانی دست به دست هم می دهیم و کرونا را شکست خواهیم داد و از این روزهای سخت عبور می کنیم.

رییس جمهوری همچنین از روند درمان بیماران کرونایی در کردستان و کاهش ورودی مسافران به این استان ابراز خوشحالی کرد و از مسوولان استان بویژه کادر درمانی و پزشکی در خصوص تدابیر مقابله ای با این ویروس تقدیر کرد.

دکتر روحانی همچنین با مدیر عامل و 2 نفر از پرسنل کارخانه سیران یکتا سنندج در خصوص وضعیت تولید این کارخانه و مشکلات آن گفت وگو کرد و تبدیل خط تولید این کارخانه به تولید مواد ضدعفونی کننده را شایسته تقدیر دانست.

استاندار کردستان نیز گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده در استان برای مقابله با ویروس کرونا خدمت رییس جمهوری ارائه کرد و گفت: طرح غربالگری افراد در ورودی های این استان از ابتدای شیوع بیماری کرونا شروع و تاکنون 726 هزار نفر توسط نیروهای جمعیت هلال احمر مستقر در این محل ها پایش شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهوری: همه قومیت ها دست در دست هم کرونا را شکست می دهیم

رییس جمهوری: همه قومیت ها دست در دست هم کرونا را شکست می دهیم