مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 14:102020-03-23اجتماعي

دسترسی به 70 روستا در جنوب کرمان امکان پذیر نیست


امکان دسترسی از طریق ماشین های کمک دار به 70 روستا به دلیل سیلاب های فصلی وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدجواد فدایی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بالغ بر 24 ساعت بارندگی در شهرستان های جنوبی استان کرمان داشته ایم، اظهار کرد: در شهرستان رودبار جنوب، حدود 50 درصد شهر زهکلوت را آب با حدود یک متر ارتفاع فرا گرفته است و تعداد زیادی از منازل آسیب دیده اند.

وی بیان داشت: در شهر کهنوج نیز آبگرفتگی شدیدی داشتیم، روستاهای زیادی خسادت دیده اند، تعداد زیادی از پل های جاده ها و آبنماها تخریب شده اند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه به کشاورزی و دامداری خسارت های زیادی وارد شده است، عنوان کرد: امروز ما در منطقه حضور پیدا کرده و جلسه مدیریت بحران را تشکیل دادیم که در این زمینه تصمیماتی گرفته شد.

وی تصریح کرد: قرار بر این شد که خانه هایی که به دلیل آبگرفتگی قابل سکونت نیستند، اسکان موقتی برای امشب و فردا شب توسط هلال احمر برای آنها تأمین و آذوقه لازم نیز توزیع شود.

استاندار کرمان اضافه کرد: حدود 30 روستا فقط از طریق ماشین های کمک دار می توان به آنها دسترسی داشت و 70 روستا نیز به دلیل وجود سیلاب های فصلی، امکان دسترسی از طریق ماشین های کمک دار به آنها وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسترسی به 70 روستا در جنوب کرمان امکان پذیر نیست

دسترسی به 70 روستا در جنوب کرمان امکان پذیر نیست