مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 15:302020-03-23ورزشي

خاطره انگیزترین ناجوانمردی تاریخ فوتبال!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در هر دوره از رقابت های جام جهانی از سال 1930 تا سال 2018 فارغ از جایگاه دو کشور در فوتبال دنیا، اتفاقاتی در یک بازی ممکن است رخ دهد که آن بازی را تبدیل به یک نبرد به اصطلاح کلاسیک کند.

- تاریخ جام جهانی مملو است از دیدار هایی که به نسبت سایر بازی ها بیشتر در اذهان علاقه مندان به فوتبال باقی مانده است که یکی از آن ها جدال دو تیم غنا و اروگوئه در مرحله یک هشتم نهایی جهانی 2010 افریقای جنوبی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، در هر دوره از رقابت های جام جهانی از سال 1930 تا سال 2018 فارغ از جایگاه دو کشور در فوتبال دنیا، اتفاقاتی در یک بازی ممکن است رخ دهد که آن بازی را تبدیل به یک نبرد به اصطلاح کلاسیک کند.

مصاف دو تیم غنا و اروگوئه در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی2010 آفریقای جنوبی بدون شک از آن دسته بازی ها محسوب می شود.

مورتزیو نوریگا خبرنگار ورزشی برزیلی که خودش این بازی را از نزدیک تماشا کرده است ضمن اعلام اینکه این دیدار مهیج ترین بازی عمرش بوده است با تعریف همه آنچه که در آن بازی معروف دیده است، قصد دارد در این روزهای پراسترس مخاطبانش را برای دقایقی هم شده از این توهم ویروس کرونا خلاص و به نوعی فوتبال درمانی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطره انگیزترین ناجوانمردی تاریخ فوتبال!

خاطره انگیزترین ناجوانمردی تاریخ فوتبال!