مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 16:352020-03-23پزشكي

مرگ بیمار کرونایی در دوگنبدان تکذیب شد


رییس بیمارستان شهید رجایی گچساران گفت: ایست قلبی ناشی از مصرف الکل عامل مرگ این بیمار بستری شده در بیمارستان بود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، سید طاهر حسینی   با اشاره فوت یک نفر در بیمارستان شهید رجایی  اظهار کرد:  در سه روز گذشته بیماری  با حالت بیهوش به بیمارستان شهید رجایی دوگنبدان منتقل و در بخش ای.

سی.

یو بستری شد.

وی ادامه داد: این  بیمار مرد با حدود 41 ساله  به حالت بیهوش به بیمارستان شهید رجایی منتقل  شد که عصر  روز گذشته  این بیمار بر اثر ایست قلبی فوت شد .

 رییس بیمارستان شهید رجایی گچساران ادامه داد: این فرد بیمار  علائمی از  بیماری کرونا نداشت و به بخش کرونای بیمارستان هم منقل نشده بود.

حسینی با اشاره به اینکه ایست قلبی ناشی از مصرف الکل عامل مرگ این بیمار بود، عنوان کرد: متاسفانه برخی ها با فضا سازی در فضای مجازی مرگ این بیمار را به علت ابتلا به کرونا اعلام کرده اند که به شدت آن را تکذیب می کنیم.

وی خاطرنشان کرد:  تاکنون 5 بیمار مبتلا به کرونا از این بیمارستان مرخص و قرنطینه خانگی هستند و 3 نفر بستری هست ک حال عمومی آنها هم خوب است.

 رییس بیمارستان شهید رجایی گچساران  با اشاره به اینکه  تاکنون هیچ مورد فوتی کرونا در گچساران وجود نداشته است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر سه بخش ویژه از بیمارستان شهید رجایی 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ بیمار کرونایی در دوگنبدان تکذیب شد

مرگ بیمار کرونایی در دوگنبدان تکذیب شد