مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 18:052020-03-23اجتماعي

دستگاه های عضو ستاد بحران در آماده باش قرار دارند


مهرداد کریم زاده درگفتگو با خبرنگار مهر گفت: در جلسه فوق العاده روز گذشته ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان تایباد، کلیه دستگاه ها ویژه شهرداران، بخشداران، شوراهای اسلامی شهر و روستا، دهیاران و دستگاه های عضو ستاد موظف شدند تمهیدات لازم را در خصوص پیش بینی هواشناسی در نظر بگیرند.

کریم زاده تصریح کرد: در این جلسه شهرستان به 8 قسمت تقسیم و هشت تیم عملیاتی مشخص شد، همچنین تمام کال ها و مسیل ها بازگشایی و امروز پلیس راه و راهداری در محل های خطرساز و آبنماها استقرار یافتند.

معاون فرماندار تایباد تاکید کرد: تا ساعت 22 امشب بارش ها از مرز 40 میلیمتر گذشته و در حال حاضر نیز باران با شدت در حال باریدن است.

لذا از همشهریان عزیز تقاضا می کنم به هیچ عنوان در مجاورت رودخانه ها توقف نکرده و تا حد امکان از تردد در محورها مخصوصاً جاده های دارای آب نما خودداری نمایند.

کریم زاده در خصوص تشکیل ستاد پیشگیری و مقابله با کروناویروس نیز گفت: روز گذشته جلسه این ستاد نیز برگزار شد و فرماندار محترم شهرستان نیز در این جلسه تاکید کرد که خوشبختانه وضعیت تایباد از بقیه شهرستان ها، بهتر است و تداوم این وضعیت نیازمند همراهی مردم شریف شهرستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های عضو ستاد بحران در آماده باش قرار دارند

دستگاه های عضو ستاد بحران در آماده باش قرار دارند