مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 18:352020-03-23سياسي

رودسر هیچگونه مسافر نوروزی ندارد/کنترل ورودی چابکسر توسط مردم


فرماندار رودسر با بیان اینکه شهرستان رودسر هیچگونه مسافر نوروزی ندارد، تصریح کرد: بار اصلی مسافران رودسر از ورودی چابکسر عبور می کرد که با کمک خود مردم از رفت و آمد افراد غیر بومی جلوگیری به عمل آمد.

- ایسنا/گیلان فرماندار رودسر با بیان اینکه شهرستان رودسر هیچگونه مسافر نوروزی ندارد، تصریح کرد: بار اصلی مسافران رودسر از ورودی چابکسر عبور می کرد که با کمک خود مردم از رفت و آمد افراد غیر بومی جلوگیری به عمل آمد.

حسین اسماعیل پور در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت شهرستان رودسر در پی شیوع کرونا، اظهار کرد: در حال حاضر نسبت به روزهای اول شرایط بهتری داریم که با همکاری مردم ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان رودسر هیچگونه مسافر نوروزی ندارد، تصریح کرد: کلیه مراکز پذیرایی و اقامتی و هتل ها را تعطیل کردیم.

البته بار اصلی مسافران رودسر از ورودی چابکسر عبور می کرد که با کمک خود مردم و دهیاران و بخشداران، از رفت و آمد افراد غیر بومی جلوگیری به عمل آمد.

فرماندار رودسر یک سوم تخت های بیمارستانی شهرستان را دارای بیمار دانست و یادآور شد: خوشبختانه مراجعه مردم به بیمارستان با توجه به رعایت نکات بهداشتی و در خانه ماندن کم شده است و بیماران کرونایی ما به کمترین حد ممکن در چند هفته اخیر رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رودسر هیچگونه مسافر نوروزی ندارد/کنترل ورودی چابکسر توسط مردم

رودسر هیچگونه مسافر نوروزی ندارد/کنترل ورودی چابکسر توسط مردم