مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 18:452020-03-23حوادث

جنوب کرمان در تکاپوی مهار سیل و کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا در پی بارش باران و جاری شذن سیلاب در مناطق جنوبی استان کرمان شاهد تخریب پُل ورودی شهر کهنوج، خسارات متعددی در بخش کشاورزی و راه قلعه گنج و خسارات هایی به زیرساخت های شهرستان رودبار جنوب بودیم.

بارش های شدید از روز گذشته تاکنون استان های هرمزگان، بوشهر، فارس، سیستان و بلوچستان، قم، گیلان و کرمان را درگیر سیل و آبگرفتگی کرده که بسته شدن برخی محورهای فرعی در شهرستان های رودبارجنوب، کهنوج و فنوج خدمات رسانی به آسیب دیدگان ناشی از سیل را دچار مشکلاتی کرده و برخی دهستان ها در محاصره آب قرار گرفته اند.

بیشترین میزان خسارات به شهرستان رودبار جنوب در استان کرمان وارد شد تا جایی که استاندار کرمان شخصا وضعیت منطقه را مورد بررسی قرار داد، روستاهای حوزه جازموریان در محاصره سیل هستند و شهر زهکلوت نیز دچار آبگرفتگی شده و تقریبا تمامی مسیرهای روستایی تخریب شده تا جایی که خدمات رسانی به سیل زده های برخی مناطق از راه زمینی میسر نیست به طوری که سپاه پاسداران شامگاه گذشته بسیاری از مردم را در مدارس و سالن های ورزشی اسکان داد و امروز هم به سختی مقداری بسته غذایی در بین مردم سیل زده توزیع شد.

خدمت رسانی به اهالی این مناطق در شرایطی که ویروس کرونا سلامت مردم را تهدید می کند کار را کمی سخت کرده و انتظار می رود کمک های بهداشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنوب کرمان در تکاپوی مهار سیل و کرونا

جنوب کرمان در تکاپوی مهار سیل و کرونا