مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 02:452020-03-23اجتماعي

بارشها تردد جاده ای در خراسان رضوی را با مشکل مواجه کرد


اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای ضمن اعلام انسداد جاده باخرز- تایباد در اثر سیلاب و بارش شدید از بازبودن سایر راه های استان خراسان رضوی خبر داد.

با این حال فرماندار کلات در خصوص بارشهای امروز گفت: تاکنون افزون بر 30 میلیمتر باران از ابتدای فروردین ماه در این شهرستان باریده است اما بارشهای کنونی ملایم و آرام بوده است ولی در برخی راه های روستایی شهرستان مشکلاتی ایجاد کرده است.

مهدی ناصری افزود: راه های خاکی روستاهای مومن آباد و ژرف در بخش زاوین و روستای سینی کهنه در بخش مرکزی به دلیل بارشها گل آلود است و معمولا این گونه بارشها تردد در مناطق یاد شده را سخت می کند.

فرماندار بینالود نیز گفت: طی 24 ساعت گذشته 18 میلیمتر باران در این شهرستان باریده است که البته خسارات محدودی در بخش رانش زمین در شهرستان ایجاد کرده است.

سید حسن حسینی افزود: راه های شهرستان باز است اما تردد در برخی جاده های روستایی با مشکل همراه است و از سوی دیگر صبح دیروز رانش زمین در یکی از روستاهای طرقبه موجب تخریب یک واحد دامداری کوچک و تلف شدن پنج راس دام سبک و سنگین شد.

وی ادامه داد: آب شستگی در یکی از جاده های روستایی شهرستان بینالود نیز ایجاد شد و ریزش کوه در بلوار فرهنگ طرقبه نیز روی داد که انسداد مسیر به سرعت رفع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارشها تردد جاده ای در خراسان رضوی را با مشکل مواجه کرد

بارشها تردد جاده ای در خراسان رضوی را با مشکل مواجه کرد