مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 04:152020-03-24حوادث

5 سارق حرفه ای خودرو و احشام در میاندوآب دستگیر شدند


سرهنگ حسن شیخ نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در میاندوآب، به دلیل حساسیت موضوع شناسایی و دستگیر سارق یا سارقان در دستور کار ماموران این شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس آگاهی انتظامی میاندوآب با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند 2 نفر سارق سابقه دار خودرو و یک نفر مالخر محتویات خودرو را شناسایی و با دستور مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه شان دستگیر کنند.

وی بیان کرد: متهمان در بازجویی های پلیسی به 2 فقره سرقت خودرو، یک فقره موتور سیکلت و سه فقره محتویات داخل خودرو در میاندوآب معترف شدند.

فرمانده انتظامی میاندوآب همچنین بیان کرد: ارزش اموال مسروقه از این سارقان 2 میلیارد و 600 میلیون ریال برآورد شده که مقادیری از اموال کشف شده از مالخران به مالباختگان تحویل و متهمان با پرونده متشکله تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ شیخ نژاد ادامه داد: در پی وقوع چهار فقره سرقت احشام و طیور در شهرستان میاندوآب نیز بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی بکتاش از توابع میاندوآب قرار گرفت.

وی افزود: پس از شناسایی مخفیگاه متهمان، ماموران نامحسوس آنان را تحت نظر قرار داده و پس از کسب مجوز قضایی موفق شدند سه سارق را دستگیر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 سارق حرفه ای خودرو و احشام در میاندوآب دستگیر شدند

5 سارق حرفه ای خودرو و احشام در میاندوآب دستگیر شدند