مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 04:352020-03-24پزشكي

افزایش شمار مبتلایان کرونا در اهر به 35 نفر


دکتر محمد میرزا پور روز سه شنبه در گفتگو با ایرنا افزود: تعداد بستری ها در بیمارستان اهر 51 نفر می باشد که از این تعداد 20 مورد مثبت قطعی و 31 مورد مشکوک هستند.

وی ضمن هشدار جدی به شهروندان برای رعایت توصیه های بهداشتی و ماندن در منزل گفت: اگر توصیه ها و رعایت نکات بهداشتی جدی گرفته نشود، در روزهای آتی شاهد احتمال افزایش تعداد مبتلایان به این ویروس خواهیم بود.

میرزاپور با اشاره به این که همکاری دستگاه ها و نهادها با شبکه بهداشت و درمان اهر در راستای غربال گری جمعیت شهرستان باعث شده تا سیستم بهداشت و درمان بتواند به امورات درمانی بیشتر بپردازد، اظهار داشت: رسانه های شهرستان اهر با وحدت و انسجام و اطلاع رسانی آمار و ارقام و ارائه نکات آموزشی در مقابله با ویروس کرونا تاثیرگذار بودند.

وی با قدردانی از خیرین سلامت افزود: خیرین سلامت در روزهایی که سیستم بهداشت و درمان اهر با کمبودهای قابل توجهی در مقابله با ویروس کرونا گریبانگیر بود، تنهایمان نگذاشتند و نیازهای درمانی و بهداشتی را به نحوی تامین کردند.

میرزاپور تشریح کرد: در جریان غربال گری جمعیت شهری و روستایی، توانستیم 780 مورد مشکوک به کرونا را شناسایی کنیم و طبق فراخوانی که داده ایم این موارد مشکوک به پزشک مراجعه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شمار مبتلایان کرونا در اهر به 35 نفر

افزایش شمار مبتلایان کرونا در اهر به 35 نفر