مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 05:052020-03-24حوادث

160 آسیب دیده سیل در سیستان و بلوچستان اسکان داده شدند


رسول راشکی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همزمان با بارندگی های رگباری در چند روز اخیر هفت روستای شهرستان های ذکر شده درگیر سیلاب شدند که با تلاش نیروهای هلال احمر ساکنان این مناطق اسکان اضطراری یافتند.

وی ادامه داد: 12 تیم متشکل از 84 نفر از نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در این مدت به خدمات رسانی به هموطنان سیلزده جنوب سیستان و بلوچستان پرداختند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان توزیع 29 دستگاه چادر،200 تخته پتو، هزار و 250 بطری آب معدنی، 156 سبد غذایی و 98 تخته موکت را از جمله اقلام توزیع شده بین سیلزدگان جنوب این استان عنوان کرد.

وی افزود: جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان همچنان با تمام توان به همراه نجاتگران پر تلاش برای ارائه خدمات به آسیب دیدگان تا رسیدن به وضعیت مطلوب در کنار آنان خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا براثر بارندگی های شدید 2 روز اخیر در سیستان و بلوچستان 10 مسیر ارتباطی در جنوب این استان را بست و راه ارتباطی 91 روستای شهرستان های میرجاوه و تفتان و 40 روستای شهرستان دشتیاری قطع شد.

همچنین بارندگی 2 شب گذشته و طغیان رودخانه های فصلی سبب تخریب سه دهنه پل در محور ارتباطی بزمان به بم و بسته شدن راه ارتباطی ایرانشهر - بم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

160 آسیب دیده سیل در سیستان و بلوچستان اسکان داده شدند

160 آسیب دیده سیل در سیستان و بلوچستان اسکان داده شدند