مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 05:502020-03-24پزشكي

نیاز فوری به تمام گروه های خونی در هرمزگان


کاهش شدید اهدای خون سبب شده تا نیاز به تمام گروه های خونی در استان داشته باشیم.

- ایمان زارعی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: کاهش شدید اهدای خون به دلیل شیوع ویروس کرونا و ایام نوروز سبب شده تا کمبود همه گروه های خونی را در استان هرمزگان داشته باشیم و لذا از مردم تمنا داریم تا مراجعه به مراکز انتقال خون، خون اهدا کنند.

وی افزود: بیش از 2400بیمار خاص در استان هرمزگان وجود دارد که به طور مستمر به خون وفراورده های خونی نیازمند هستند و در همه شرایط موجود باید خون و فرآورده های خونی این بیماران تهیه شود.

مدیرکل انتقال خون هرمزگان با بیان این که این اطمینان را به مردم عزیز و همه شهروندان میدهیم که بدون هیچگونه نگرانی از ابتلا به بیماری به  مراکز اهدای خون مراجعه نمایند، عنوان داشت: کلیه مراکز اهدای خون طبق دستور العمل ها و با رعایت تمامی نکات بهداشتی و پرسنل آموزش دیده در خدمت مردم عزیز هستند.

دکتر زارعی اضافه کرد: اهدای خون امری ضروری است زیرا که حوادث و بیماری تعطیل پذیر نیستند و تامین خون بیماران فقط با حضور مردم میسر می شود وی بیان داشت: همه مراکز انتقال خون برای اهدا کنندگان خون، سالم و ایمن است و تمامی ابزار و وسایل کاملا استریل و یک بار مصرف هستند و در این مراکز کلیه نکات و دستور العمل های بهداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز فوری به تمام گروه های خونی در هرمزگان

نیاز فوری به تمام گروه های خونی در هرمزگان