مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 05:552020-03-24اقتصادي

پیشنهاد 5 میلیون ریالی نمایندگان مجلس برای قرنطینه مردم جهت مقابله با کرونا 


عضو ستاد مبارزه با کرونا در وزارت بهداشت گفت: از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیشنهاد شده تا برای رعایت قرنطینه و جلوگیری از خروج افراد از منزل به هر فرد یارانه بگیر حداقل 5 میلیون ریال تا پایان فروردین داده شود.

- ایسنا/خراسان رضوی عضو ستاد مبارزه با کرونا در وزارت بهداشت گفت: از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیشنهاد شده تا برای رعایت قرنطینه و جلوگیری از خروج افراد از منزل به هر فرد یارانه بگیر حداقل 5 میلیون ریال تا پایان فروردین داده شود.

  بهروز بنیادی در گفت و گو با ایسنا با بیان این مطلب اظهار کرد: جلوگیری از شارژ کارت سوخت‎ بنزین به مدت یک ماه، بکارگیری حداقل 10 هزار پرستار جدید و تبدیل پست نیروهای پیمانی، قراردادی و شرکتی وزارت بهداشت و .

از دیگر پیشنهادهایی بوده که مطرح گردیده، البته این موضوعات در حد پیشنهاد بوده و احتمالا هفته آینده به صورت ویدئوکنفرانسی در جلسه مجلس در خصوص آنها بحث می‏گردد، البته اگر خود شورای هماهنگی سران سه قوه این مسئله را بپذیرند و تصمیم گیری کنند سریعتر این پیشنهادها به نتیجه خواهند رسید.

خوردن الکل نه درمان کننده و نه پیشگیری کننده است عضوکمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در خصوص افزایش مسمومیت با الکل هشدار داد و گفت: متاسفانه بعد از شروع این بیماری افراد بسیاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد 5 میلیون ریالی نمایندگان مجلس برای قرنطینه مردم جهت مقابله با کرونا 

پیشنهاد 5 میلیون ریالی نمایندگان مجلس برای قرنطینه مردم جهت مقابله با کرونا