مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 06:402020-03-24سياسي

پرده دری فضای مجازی از زندگی های خصوصی/ حکایت لایک هایی که اسرار هویدا می کنند


برخی از ایرانیانی که در سنت و فرهنگ پاک خود به حفظ حریم خصوصی اعتقاد فراوان داشته و از پرده برداری بیزار بودند، اکنون خصوصی ترین زوایای زندگی خود را در فضای مجازی به نمایش گذاشته و دیگران را در شادی ها و غم های زندگی خصوصی خود سهیم می­ کنند.

- خبرگزاری فارس_فاطمه ستاری امروزه شاهد هستیم که بسیاری از افراد پست­ هایی را از زندگی مشترک خود و اتفاقات خوب و بد و حتی خصوصی در فضای مجازی منتشر می­ کنند، برخی از خانم­ های جامعه احساس می­ کنند اگر از سفره رنگین غذا در خانه عکس گرفته و در فضای مجازی منتشر کنند، توجه افراد زیادی را جلب می­ کنند.

در حالیکه کدبانویی، دسپخت خوب و سلیقه زیبا در تزیین غذا و سفره برای خانواده مهم است نه برای مخاطبان شبکه های اجتماعی! گویی این افراد هدف اصلی خود را از زندگی مشترک و این کارها ندانسته و به جای ایجاد فضای آرام، شاد و مطمئن در بین اعضای خانواده، سعی در جلب توجه دیگران دارند.

پُز خوشبختی در شبکه های مجازی بعضی افراد آرامش روحی را از خود گرفته و دائماً به فکر این هستند که از کدام اتفاق در زندگی خود عکس گرفته و در اینستاگرام منتشر کنند، به جای اینکه با خیال راحت  آسوده در کنار خانواده خود سر سفره غذا بنشینند و از خوردن غذا با هم لذت ببرند، به دنبال عکس گرفتن از سفره و غذا و بارگذاری آن در فضای مجازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرده دری فضای مجازی از زندگی های خصوصی/ حکایت لایک هایی که اسرار هویدا می کنند

پرده دری فضای مجازی از زندگی های خصوصی/ حکایت لایک هایی که اسرار هویدا می کنند