مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 07:002020-03-24سياسي

رییس پلیس راهور تهران از بیمارستان امام خمینی بازدید کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سردار محمدرضا مهماندار از بیمارستان امام خمینی (ره) بازدید کرد و ضمن عرض تبریک سال نو به هیات مدیره و کادر درمانی این بیمارستان از زحمات شبانه روزی ایشان قدردانی کرد و تلاش .

- سردار محمدرضا مهماندار از بیمارستان امام خمینی (ره) بازدید کرد و ضمن عرض تبریک سال نو به هیات مدیره و کادر درمانی این بیمارستان از زحمات شبانه روزی ایشان قدردانی کرد و تلاش کلیه پرسنل بیمارستان را در راستای بهبود حال مریضان و به ویژه کرونایی ها را ستودنی خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سردار محمدرضا مهماندار از بیمارستان امام خمینی (ره) بازدید کرد و ضمن عرض تبریک سال نو به هیات مدیره و کادر درمانی این بیمارستان از زحمات شبانه روزی ایشان قدردانی کرد و تلاش کلیه پرسنل بیمارستان را در راستای بهبود حال مریضان و به ویژه کرونایی ها را ستودنی خواند.

در ادامه این بازدید سردار مهماندار از بخش عفونی بیمارستان نیز بازدید به عمل آورد و با بیماران کرونایی از نزدیک دیدار کرد و جویای حال آن ها شد.

همچنین خسته نباشید گرمی به گروه پزشکی، پیراپزشکی و پرستاری این بخش حساس بیمارستان امام خمینی (ره) گفت و زحمات ایشان را در این زمان حیاتی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس راهور تهران از بیمارستان امام خمینی بازدید کرد

رییس پلیس راهور تهران از بیمارستان امام خمینی بازدید کرد