مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 07:052020-03-24اقتصادي

فرماندار رودبار جنوب: آب تقریبا فروکش کرده است/کمک های مردمی نقدی باشد


فرماندار رودبار جنوب در خصوص آخرین وضعیت این شهرستان و آبگرفتگی روستاها گفت: آب تقریبا فروکش کرده و 10 تا 11 روستا مانده که اگر آب فروکش کند خدمات به روستاها به صورت جدی ارائه می شود.

- محمود قانعی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص آخرین وضعیت شهرستان رودبار جنوب و آبگرفتگی روستاها اظهار داشت: آب تقریبا فروکش کرده و  10 تا 11 روستا مانده که اگر آب فروکش کند خدمات به روستاها به صورت جدی ارائه می شود.

فرماندار رودبار جنوب ادامه داد: هلال احمر خدمات خود را از روز گذشته شروع کرده، راهداری هم خدمات خود را آغاز کردند و  تا ظهر مشکل امروز برق تمام روستاها برطرف و برقدار خواهند شد.

وی تصریح کرد: بازگشایی راه زهکلوت به ایرانشهر بخشی از صبح امروز تا الان انجام و تا پایان امروز بازگشایی خواهد شد و راه کلیه روستاها نیز بازگشایی می شود تا بتوانیم بقیه خدمات دستگاه های دیگر را به روستاها برسانیم.

قانعی با اشاره به پای کار بودن گروه های جهادی و سپاه از نیاز به کمک های مردمی خبر داد و اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا، سلامت مردم مد نظر است بنابراین موافق ارسال اقلام نیستیم اگر مردم خواستند کمکی ارسال کنند با دستگاه های مربوطه از جمله هلال احمر و کمیته امداد هماهنگ کنند و کمک های نقدی خود را ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار رودبار جنوب: آب تقریبا فروکش کرده است/کمک های مردمی نقدی باشد

فرماندار رودبار جنوب: آب تقریبا فروکش کرده است/کمک های مردمی نقدی باشد