مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 07:202020-03-24ورزشي

مهرو کمرانی: امیدوار به کسب 2 سهمیه تکواندوی بانوان هستیم/ کرونا شرایط را تغییر داد


بعد از رقابت های جهانی تلاش خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آغاز کردیم و پس از پشت سر گذاشتن چند مرحله انتخابی در نهایت تیم خوبی را تشکیل دادیم که تلفیقی از تجربه و جوانی است.

- سرمربی تیم ملی تکواندو زنان گفت: بعد از رقابت های جهانی تلاش خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آغاز کردیم و پس از پشت سر گذاشتن چند مرحله انتخابی در نهایت تیم خوبی را تشکیل دادیم که تلفیقی از تجربه و جوانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم ملی تکواندو زنان ایران در سالی که گذشت حضور در مسابقات جهانی را با کسب مدال نقره دختر 17 ساله تکواندو به پایان رساند تا سومین مدال تاریخی زنان در این رویداد کسب شود و بعد از آن نیز رقابت های دانشجویان جهان، جام جهانی، کسب سهمیه مسابقات تیمی نمایشی المپیک و دو تورنمنت را پشت سر گذاشت.

صحبت های مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی تکواندو درباره نتایج به دست آمده در سال 98 و برنامه های آینده تیم ملی را در ادامه می خوانید.

*سالی که گذشت برای تکواندو زنان چطور بود؟ 1398، سال پرفراز و نشیبی برای تکواندو زنان بود، برنامه ریزی بسیاری داشتیم که هر مرتبه این برنامه ها به دلیل برخی مسائل تغییر کرد.

ابتدای این سال در مسابقات جهانی حضور پیدا کردیم که مهلا مومن زاده با اینکه تجربه چندانی نداشت توانست دومین مدال نقره تکواندو زنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهرو کمرانی: امیدوار به کسب 2 سهمیه تکواندوی بانوان هستیم/ کرونا شرایط را تغییر داد

مهرو کمرانی: امیدوار به کسب 2 سهمیه تکواندوی بانوان هستیم/ کرونا شرایط را تغییر داد