مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 08:002020-03-24اجتماعي

فرش گل کاخ مروارید حیف شد!


رییس  سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج با اشاره به ایجاد یک فرش گل در کاخ مروارید گفت: با توجه به اینکه ممکن است تا پایان خرداد ماه درگیر اپیدمی این ویروس باشیم، - ایسنا/البرز رییس  سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج با اشاره به ایجاد یک فرش گل در کاخ مروارید گفت: با توجه به اینکه ممکن است تا پایان خرداد ماه درگیر اپیدمی این ویروس باشیم، ممکن است امسال امکان بازدید عمومی از این فرش  فراهم نشود.

پیمان بضاعتی پور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: امسال برای فضاسازی و زیباسازی محوطه بیرونی کاخ مروارید تلاش زیادی صورت گرفت ولی به دلیل شیوع ویروس کرونا، نوروز امسال امکان بازدید از این زیبایی ها وجود ندارد.

وی با اشاره به ایجاد فرش گل در این کاخ ادامه داد: بیش از 100 هزار پیاز لاله و تعداد زیادی گل های فصلی برای ایجاد این فرش به کار برده شده ولی برای حفظ سلامت مردم و طبق دستورالعمل های بهداشتی صادر شده امکان بازید از این فرش وجود ندارد.

این مسئول با بیان اینکه هنوز مشخص نیست تا چه زمان درگیر ویروس کرونا باشیم، ادامه داد: با توجه به اینکه ممکن است تا پایان خرداد ماه درگیر اپیدمی این ویروس باشیم، ممکن است امسال امکان بازدید عمومی از این فرش فراهم نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرش گل کاخ مروارید حیف شد!

فرش گل کاخ مروارید حیف شد!